Flyertje hier, social advertentie daar. Nieuwe leads of verkopen? Nope. Krekelgeluiden. Met hagel schieten kost je veel, brengt je weinig. Je wilt jezelf neerzetten als expert in je vak. Zichtbaar worden, werken aan je naamsbekendheid en een community bouwen. We zijn in de fase aangekomen van strategie bepalen voor zichtbaarheid en aantrekken van leads en klanten. Doelen stellen, een marketingplan maken en een ijzersterke salesfunnel uitdenken. Een strijdplan voor zichtbaarheid en sales.
Je wilt een geoliede leads-machine voor de aanwas van nieuwe klanten, zodat jij je tijd kunt steken in het uitvoeren van je vak.
Je wilt je tijd en geld slim investeren zodat je weet dat er ook iets voor terugkomt (klanten en omzet).
Expertstatus opbouwen, daar ga je voor. En daarom stap je graag in de spotlight.
Je zoekt contentinspiratie en advies voor social, blogs, nieuwsbrief en/of podcast.
Je wilt zichtbaar worden op de juiste kanalen en top of mind worden bij je ideale klant.
Klaar om je droombedrijf te ontvlammen? Tijdens het Lead Machine traject help ik je met het opzetten van een slimme marketingstrategie voor de realisatie van je droombedrijf. In een sessie van 2,5 uur bepalen we doelen voor het aantrekken van leads en komen we tot een actieplan met heldere stappen, waarmee jij vanaf morgen al aan de slag kunt om meer klanten aan te trekken. We denken na over een slimme manier om je aanbod aan te bieden, van instapaanbod om kennis te maken tot je meest waardevolle kernproduct . Ik werk vervolgens een handzaam marketingplan voor je uit inclusief de stappen om je doelen te bereiken. Met dit plan en de uitgewerkte salesfunnel heb je een ijzersterk systeem voor leads in handen en weet je precies hoe jij zichtbaar gaat worden op welke kanalen (o.a. social, e-mailmarketing), je aanbod in de spotlight zet en klanten aantrekt.
De tools hebt om leads aan te trekken en te converteren naar kopende klanten.
Weet op welke kanalen je zichtbaar gaat worden.
Weet op welke verkoopdoelen je moet sturen om je omzetdoel te behalen.
Ik leg je marketingstrategie vast op papier. Je krijgt een doelgericht actieplan: wat jij gaat doen om zichtbaar te worden, inclusief advies voor de uitvoering. Optioneel ontwikkelen we samen jouw salesfunnel van A tot Z.
Ik help je met het bepalen van doelen en keuzes maken over waar jij je tijd, geld en energie gaat inzetten om maximaal resultaat te behalen.
In een strategische sessie van 2,5 uur help ik je met het uitdenken van jouw marketingplan en salesfunnel.
Om de sessie goed te benutten, ontvang je ter voorbereiding een uitgebreide vragenlijst.
Een actieplan voor je marketing zodat jij precies weet wat je gaat doen om leads aan te trekken.
We bepalen doelen en koppelen daar de juiste acties aan, zodat je inspanningen echt iets gaan opleveren
We maken heldere keuzes over je middelen en kanalen
Een strategische 1:1 sessie
Niet de tijd of expertise in huis om je salesfunnel uit te werken? I've got you babe! Ik help je met de realisatie van een salesfunnel. Van A tot Z gefixt: weggever (zoals e-book of masterclass), salespage(s), mailfunnel, instapaanbod, betaalpagina's and more! Alles wat nodig is om leads aan te trekken, op je maillijst te krijgen en te converteren naar betalende klanten.
Wat tof dat je staat te trappelen om te beginnen! Ik stuur jou de vragenlijst, we plannen direct de sessie en binnen een paar dagen heb jij je marketingplan in je mailbox. Dit alles kan in 2 weken gefixt zijn. Jouw salesfunnel is binnen 4-6 weken up and running.
De sessie kan ook heel goed worden ingezet als adviesgesprek voor je social media, website of ander specifiek vraagstuk. Aan de hand van je vraag en doel voer ik een analyse uit, gaan we samen brainstormen, geef ik je advies en bundel alle acties in een adviesrapport.
Een business coach richt zich op jou coachen in het ondernemerschap. Ik ben marketingstrateeg en help je met het kiezen van een heldere doelgroep, je aanbod vormgeven, zichtbaar worden en de juiste snaar raken bij je ideale klant zodat de kassa gaat rinkelen. Ook ben ik geen coach, maar iemand die je werk uit handen neemt.
Laat ik de vraag omdraaien: wat leveren die geïnvesteerde euro’s je nu op? Bakken met klanten en omzet? Dan zeg ik: niks meer aan doen. Maar vaak zie ik dat er zonder plan met hagel wordt geschoten: social ad hier, flyertje daar, kraampje op de lokale markt, dat werk. En je zult gemerkt hebben… dat kost tijd, geld en energie en brengt je geen extra klanten. Strategisch, planmatig en doelgericht werken, daarin maak ik het verschil.