Ga mee op reis. Terug naar de essentie. Terug naar waarom je ooit begon. Samen vertalen we je missie naar een merk(verhaal) zo zuiver en authentiek, dat het opvalt in de massa. Een merkstrategie die richting geeft bij al je communicatie, en de route naar je winnende positionering: jouw welverdiende plek als dé nr.1 in jouw branche.

Jouw ideale klant kan straks niet meer om jou heen.

Jouw route naar een authentiek merk dat raakt

Dienstverleners die voelen: ik zou zoveel mensen kunnen helpen, maar heb nu nog de woorden, de strategie en de positionering nodig om écht het verschil te maken.

Lifestyle merken die een prachtig en puur product op de markt brengen en hier een onweerstaanbaar mooi merk vol beleving om van willen maken, dat zich onderscheidt in een overvolle markt. 

Voor de helpers van deze wereld: jij maakt het leven van anderen een beetje mooier of lichter

Ik wil wegblijven van marketingpraatjes en slimme trucs om klanten binnen te hengelen. Van waarde zijn en integer handelen staan centraal in hoe ik werk. Ik wil het zuivere verhaal vertellen. En vanuit mijn missie een zo groot mogelijk positieve impact maken op de levens van mijn klanten.” 

- ONDERNEMER MET EEN MISSIE

Jezelf onderscheiden is een zoektocht. Je verlangt naar een duidelijke koers voor een merk dat raakt. 

Je hebt behoefte aan richtlijnen voor je communicatie. Zodat je een merkwaardige beleving neerzet en een verhaal vertelt dat je ideale klant raakt in hun diepste verlangens. 

Je wilt dat je droomklant zichzelf in je verhaal herkent. Jij bent wie ze al die tijd al zochten. Jouw merkverhaal resoneert. 

Je zoekt een kompas. Een strategisch fundament waarin jouw missie verankerd ligt. 

Dat jouw merk helpt om op te vallen met jouw eigen geluid, zelfs in een oorverdovende wereld. Niet door elke marketingtruc toe te passen, maar door te ondernemen vanuit focus, helderheid en een merkstrategie die klopt met wie jij bent en waar je voor staat. 


Je onderneemt succesvol, maar op gevoel 

Samen vinden we jouw koers...

Het merktraject nodigt je uit om terug te keren naar jouw essentie: de reden waarom je ooit begon met ondernemen.
Ik moedig je aan om je uit te spreken, in je eigen woorden.
Om te gaan staan voor wat je hier te doen hebt hebt: datgene waarvan je diep vanbinnen voelt dat het ertoe doet.
En op dat stevige fundament je bedrijf verder te bouwen. Met je unieke brandstory als krachtige richtinggever in je ondernemersreis: jouw merkkompas.

...in het Brand Mission Merktraject

Vragenlijst: Een moment van reflectie op wat er staat en waar je heen wilt.

De route naar jouw merkkompas

Twee strategische spiegelsessies om tot de kern te komen. 

3

Onderzoek naar je kansen in de markt & winnende positionering.

2

5

4

Richting kiezen: glasheldere keuzes maken over wat jouw merk wel en niet is (want wie kiest zal worden gekozen).

Merkkompas: je unieke verhaal en merkstrategie, vastgelegd in jouw eigen richtinggever. 

1

Hoofd en hart samengebracht voor een bezield merkverhaal

Naar binnen keren voor het verhaal dat resoneert

The Essence

Sessie 1 | Het hart van jouw merk

Onze eerste strategische 1:1 sessie waarin we verbinden met jouw missie en ons verplaatsen in je ideale klant. 
Je (her)ontdekt wat jou uniek maakt en vind de woorden voor een verhaal dat raakt: je kunt met trots weer antwoord geven op 'wat doe jij precies?'

Een scherpe blik naar buiten: trends & concurrentie

The Sweet Spot

Sessie 2 | Jouw winnende positionering 

We kijken met een frisse blik naar jouw speelveld: de markt, de bewegingen, de kansen. Je ontdekt hoe jij je met vertrouwen kunt onderscheiden van concurrenten en met gevoel kunt meebewegen met trends. Van daaruit vinden we je winnende positionering: jouw natuurlijke plek in de markt als nr. 1 keuze voor je ideale klant.

Kiezen om gekozen te worden

Direction

 Fase 3 | Koers bepalen voor maximale impact 

Kiezen om gekozen te worden, dát is waar het Brand Mission Merktraject om draait. Nu je weer voelt wat klopt en helder ziet waar je kansen liggen, kun je bewuste, onderbouwde keuzes maken. Welke klanten passen écht bij jou? Welke boodschap wil je consequent uitdragen? En welke positie ga je claimen in de markt?

Wat ooit troebel was, wordt glashelder: dit is wat ik hier te doen heb, dit is mijn verhaal, dit is mijn unieke plek in de markt: dit is mijn koers.

Richtinggever voor een merk dat opvalt in de massa 

Brand Compass

Fase 4 | Jouw authentieke merk vastleggen

Alle keuzes komen samen in jouw Merkkompas: een richtinggevend document waarin jouw merkverhaal, positionering en missie zijn verankerd. In woorden die 100% resoneren met jouw missie en ideale klant. Het is jouw strategische én intuïtieve houvast: een kompas dat laat zien wie je bent, waarvoor je gekozen wilt worden en hoe je dat zichtbaar maakt. Vanuit dit fundament vertel je je verhaal en toets je elke keuze – van aanbod tot content, van samenwerkingen tot visuals.

Met je merkkompas als houvast in het ondernemen blijf je trouw aan je koers, herkenbaar voor je ideale klant en bouw je met vertrouwen aan de impact waar je van droomt.

MERKKOMPAS VOORBEELD

Op Koers met Keers

Fase 5 | Klantreis vol merkbeleving

Afdwalen van je koers is de grootste valkuil. En een onweerstaanbaar merk neerzetten? Dat vraagt om actie.

Ook na het merktraject blijf ik graag naast je staan als jouw merkgids en strategisch rechterhand, om je te begeleiden bij wat er nodig is om je positionering te claimen en een merkwaardige klantreis neer te zetten. Ik help je koers houden, vertalen, prioriteren én waar nodig aansturen. Want een sterk merk stopt niet bij het merkkompas. Het begint daar pas. 

  • Geen twijfel meer bij elke post of tekst: je weet wat je verhaal is, en hoe je het met overtuiging deelt.
  • Verkopen zonder te pushen of overtuigen: jouw boodschap raakt, resoneert en doet wat hij moet doen.
  • Geen tijd en geld meer verspillen aan kanalen of campagnes die niet bijdragen aan je koers.
  • Rust. In je hoofd. In je aanbod. In je to-do-lijst.
  • Een unieke positie in de markt: concurrentie wordt irrelevant, want jij vertelt je eigen verhaal.
  • Weer verliefd op je bedrijf, met plezier en zingeving ondernemen vanuit je innerlijk kompas.
  • Houvast bij al je keuzes, van aanbod tot content en opschalen.
  • Geen los zand meer, maar een stevig fundament voor duurzame groei en maximale impact.

De winst van koers bepalen

Klaar voor een merk dat raakt?

  • Merkstrategie vanuit je missie (marketing zonder trucjes) 
  • Glashelder wat jou uniek maakt, gevangen in de juiste woorden 
  • Winnende positionering: de route naar de nr.1 positie in je branche  
  • Richtinggevend merkkompas voor je communicatie, doelgroep en aanbod

START MIJN MERKREIS

Heb je interesse in het Brand Mission Merktraject? Join the Insiders: een exclusieve club voor ondernemers die hun merk serieus nemen. Als Insider krijg je als eerste toegang tot het Brand Mission Merktraject, profiteert van exclusieve bonussen en maakt kans op het winnen van een gratis Brand Clarity Scan. 

Claim jouw plek...
voordat iemand je voor is

JOIN THE INSIDERS

Studio Keers streeft ernaar om dé merkgids en positioneringexpert te zijn voor missiegedreven ondernemers die klaar zijn om vanuit bezieling, strategie en integriteit hun koers te bepalen en op te vallen in de massa.

Nathalie: “Vanuit intuïtie én strategie begeleid ik je terug naar de essentie van wie je bent, waar je voor staat en de betekenisvolle missie die je drijft. Zodat je durft te kiezen, los te laten wat niet meer past en een merk te bouwen dat vanuit de essentie klopt en resoneert met je ideale klant. Ik spiegel en gids je, en moedig je aan om je plek in te nemen, je merkverhaal te verhelderen en trouw te blijven aan je koers.”

Of ben je vooral nieuwsgierig naar een frisse, eerlijke blik op het merk(verhaal) dat je al hebt neergezet? Dan is de Brand Clarity Scan de juiste weg voor jou. Hierin nemen we je merk onder de loep en brengen in kaart waar de ruis zit en wat er nog niet authentiek voelt. Zodat je helderheid krijgt over waar je nu staat, welke kansen er liggen om je verhaal aan te scherpen en hoe je jouw merk sterker kunt positioneren.

Voelt het merktraject nog als een stap te ver?

IK WIL EERST EEN FRISSE BLIK

"It is in our hands to make a better world for all who live in it."

- NELSON MANDELA

START MIJN MERKREIS

Persoonlijke brieven aan de mensen die me dierbaar zijn op deze wereld: missiegedreven ondernemers zoals jij. Mijn diepste (merk)geheimen, slimste tools en meest waardevolle inzichten, ik deel ze alleen met jou.

Join the Inner Circle

Subscribe

JOIN THE INNER CIRCLE

My first gift to you: de merkformule voor een verhaal dat raakt